20 Haziran 2015 Cumartesi

Urban Care Argan Yağlı Şampuan

Merhaba! Bugün sizlere yaklaşık 2 aydır kullandığım şampuano tanıtmak istiyorum.
Çabuk kırılan, ince yapılı, kısa ve düz bir saç tipim var. Neredeyse her gün yıkamam gerekiyor, çok çabuk yağlanıyor. Bu yüzden kullandığım ve memnun kaldığım şampuan ve saç kremlerimi değiştirmeye pek de hevesli değilim. Yaklaşık 1 yıldır lilakutu.com'dan aldığım bir şampuanı kullanıyordum. Bu markayla da Gratis'te seyahat boyunu başka bir ürün sanarak almam sayesinde tanıştık. İlk kullanışımda saçıma harika bi hacim verdi, yumuşacık yaptı ve dolgun bir yapı kazandırdı. Yine de temkinli davrandım ve birkaç kez daha kullanıp büyük boyunu almak istedim. 


Beklememe gerek yokmuş. Çok çok sevdiğim bir ürün oldu kendisi. Daha çok jelimsi, kremimsi bir yapısı olmasına karşın rahatsız edici değil. Kokusu da mis gibi  Argan yağlı ve keratin içeriyor olması da ayrı bir güzelliği zaten. Dediğim gibi saçımı yumuşacık yaptı, neredeyse düzlükten kafama yapışan saçlarıma muazzam bir hacim vererek o reklamlardaki dolgun saçlar gibi yaptı. 
Ürün hakkında yapabileceğim tek kötü yorum sanırım fiyat-gramaj oranıdır. Zaten normal şampuanların neredeyse yarısı kadar, 250 ml. Ve buna rağmen 17 liraya satılıyor. İndirimde yakalayıp 2-3 şişe aldığım ve saçımın kısa olması nedenlerinden dolayı bana uzun süre yeten yani parasının hakkını veren bir şampuan bence. Ama uzun saçlı kişilere uzun süre dayanmayacağını düşünüyorum.


Ve tabi kalbimi çalan en önemli özelliği şu şirin mi şirin tavşan logosu. 

Cilt ve vücut bakım ürünlerimi değiştirmeyi çok sevmediğim için sanırım hayatımın sonuna kadar bu şampuanı kullanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder