10 Temmuz 2015 Cuma

Makyaj Temizleyicileri





Merhaba! Bugün sizlere, çok önceden yazacağımı söylediğim, elimdeki makyaj temizleyicilerini anlattığım bu yazıyı hazırladım. Giriş kısmını uzatmadan direkt ürünlere geçiyorum.
Elimdeki makyaj temizleyicilerini 2 ayrı kategoride inceleyeceğim.




1-Göz Makyaj Temizleyicileri

Yves Rocher Çift Fazlı Makyaj Temizleyici: Suya dayanıklı maskaraları çıkarmakta pek başarılı değil, biraz uğraş gerektiriyor ama çıkarıyor. Fakat asıl sorun makyajı çıkardıktan sonraki o yağlı tabaka. Tüm makyajımı temizlerken sıkıntı olmuyor çünkü ardından yüzümü yıkıyorum fakat ufak bi kısmı düzeltirken sonrasında sorun oluyor. Pek elimin gitmediği ama bitmesi için kullandığım bir ürün.
Fiyatını bilmiyorum çünkü Yves Rocher kart çıkarttığınızda ikinci alışverişinizde hediye olarak veriliyor. 29 veya 39 lira olabilir.

Rival De Loop Clean&Care Çift Fazlı Makyaj Temizleyici: Bir Rossmann indirimi sırasında sepetime attığım ama pek kullanmadığım, sadece makyaj süngerimi temizlemek için koyduğum su dolu kabın içine döküyorum. Yani bunun da sadece bitmesi için uğraşıyorum.

Sephora Waterproof Göz Makyajı Temizleyicisi: Oldukça yağlı bir his bırakıyor ama Yves Rocher’den çok daha iyi. Pamuğa bir miktar döküp gözümde 5-10 saniye beklettikten sonra makyajımı çıkarıyorum. Gözümü irrite etmeyen bi formüle sahip. Bitince alır mıyım bilmiyorum ama şuan severek kullanıyorum.


2- Yüz Makyaj Temizleyicileri

Ida Kew: Organik olmasından dolayı çok umutluydum bundan ama o kokusu çekilecek dert değil. Pis bi kolonya kokusu var ama nasıl berbat anlatamam. Hem de makyajı çıkarma süreci sıkıntılı. Makyaj süngerimi temizlerken kullandım bir kez ama pek işe yaramadı, bu fotoğraf çekiminden sonra çöpü boyladı.

Clinique Take The Day Off: Kendi ürünlerini başarıyla çıkarırken başka markaların fondötenini çıkarmakta pek başarılı bulmadım. Rujları çıkarırken de güzel ama pek tercih etmiyorum genelde.

Sephora Soothing Cleansing Milk: Makyajımı tamamen çıkarmak için ya önce başka bir makyaj temizleyicisiyle makyajımı çıkarıp ardından bununla üzerinden geçmem gerekiyor ya da iki kez bu ürünü kullanmam gerekiyor. Pek hesaplı değil, iyi ki tam boyunu almadan önce bu seyahat setini satın almışım dedirtecek bir ürün.




Benim şimdiye kadar kullandığım en güzel makyaj temizleyicisi Bioderma H2O. Aslında bu yazıda ondan da bahsedecektim ama 2 hafta önce bitirdim ve şişesini atmışım. Hazır elimde de bunlar varken ve yazın çok abartılı makyaj yapmadığımdan dolayı yenisini almadım. Öncelik olarak bu ürünleri bitirmek istiyorum yoksa son kullanma tarihleri gelecek ve boşuna almış olacağım. Siz bu ürünlerden hangisini denediniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder