21 Temmuz 2015 Salı

The Balm-Frat Boy




Merhaba! Sıcak yaz günlerinde ağır cilt makyajı yapmaya ne bizim halimiz var ne de hava bu duruma elverişli. Son zamanlarda akşam bir yere çıkarken 3-4 ürünle makyajımı tamamlıyorum. Sizlere bugün benim için sıcak yaz akşamlarında makyajımın olmazsa olmaz parçalarından The Balm’ın Frat Boy allığıyla ilgili bir yazı hazırladım.

Frat Boy, içinde çok az şeftalilik bulunduran uçuk bir pembe. Çok büyük simler olmasa da hafif ışıltılı, yüzde çok parlak durmuyor. Balm’ın her ürünü gibi oldukça pigmentli, dikkatli bir kullanım istiyor. Gün içerisinde 3-4 saat yüzde kalıyor fakat sonrasında ben yenileme ihtiyacı duyuyorum.


8.5 gramlık bu ürünü 2 aydır kullanıyorum ve şurada da belirttiğim gibi favorilerim arasında. Nars’ın birkaç allığına muadil (dupe) olarak gösteriliyor. İndirim zamanında 20-24 lira civarına düştüğü de göz önünde bulundurulursa oldukça avantajlı bir ürün.

Sizin favori yaz allığınız nedir?


Çekilişe katılmadıysanız şuraya,

Seyahat makyaj çantamda ne olduğunu görmek için ise şuraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder