13 Ağustos 2015 Perşembe

Beauty Blender




Merhaba! Bugünün yazısı çok severek kullandığım Beauty Blender ile ilgili.
Birçok yazı yazıldı, videolar çekildi ve sözlüklerde de oldukça fazla konuşuldu bu sünger. Ama hep ''normal sünger işte, ne farkı var diğerlerinden'' diyerek almaktan kaçmıştım. Ve dürüst olmak gerekirse 59 lira basit bir sünger için fazla diye düşünüyordum - hala öyle düşünüyorum. 
Bana göre artıları veya eksilerini yazmadan önce nasıl kullanıldığını kısaca göstermek istiyorum.



Suyun içine koyduğumuzda şişeceği için ne kadar büyük bir kap bulursanız o kadar avantajlı olursunuz. Ben Bath and Body Works'un biten mumlarından birini hem süngerlerimi muhafaza etmek amacıyla hem de kullanmadan önce suda bekletmek amacıyla kullanıyorum. 


Yaklaşık 5-7 dakikada kendisinin 2 katı büyüklüğe ulaşıyor ve kullanım için uygun hale geliyor. Suyunu iyice sıktıktan sonra ben bir de temiz bir havluyla iyice nemini alıyorum ki fazla ürün emmesin.

Sevdiğim yönlerine gelecek olursak;
1- Gerçekten krem, köpük, sıvı ürünleri yaymada ve uygulamada çok başarılı. 
2- Bütün fırçalarımı kenara attıracak derecede.
3- Ürünü emmiyor.
4- Fondöten veya kapatıcınızı çizgilenme olmadan pürüzsüz bir şekilde uygulamanızı sağlıyor.

Sevmediğim yönleri;
1- Her makyajdan önce suda ıslatmak, kurulamak işlemi pek pratik değil. Çoğu sabah 30 saniyede kapatıcımı sürüp yoldayken de makyajımın geri kalanını yapıyorum.
2- Her kullanımdan sonra bakteri oluşumunu engellemek için yıkamak gerekiyor.
3- En fazla 2 kullanımdan sonra işlevini kaybediyor ve makyajınızı uygulamayamaz hale geliyorsunuz.
4-Çok çabuk leke tutuyor.


Makyajımı o kadar doğal ve yokmuş gibi uyguluyor ki kötü yönlerini bir nebze de olsa gözardı edebiliyorum. 
Sizin bu sünger hakkında fikriniz ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder