28 Ağustos 2015 Cuma

Jordana Mat Rujlar






Günaydın! Geçen hafta güne güzel bir kargoyla uyanmıştım. beautyjoint.com'dan gelen kargomda bu iki güzeller güzeli ruj ve yakında yazısını yazacağım e.l.f tekli toz pudra vardı. Bugün ise sizlere rujları göstermek istiyorum.
 Yabancı youtuber'ların makyaj koleksiyonu videolarını izlerken değişmeyen 2-3 markadan biri Jordana rujlar. Ne bu rujların marifeti bu kadar dedim ve sipariş verdim.




Cafe isimli bu ruj içinde ışıltılar bulunduran, ''mat'' olarak geçtiği halde bence daha çok satin yapıda bir ruj. Hemen renk veriyor, kalıcılığı da güzel. Ben bunu The Balm'ın ışıltılı allığı olan Hot Mama'nın ruj hali olarak tanımlıyorum. 
İçindeki ışıltı çok büyük simler barındırmadığından dudağınızda parlama yapmıyor.




Bunun adı ise Mocha. Fotoğraftaki kadar kahverengi değil aslında. Pembeye kaçan bir kahvelik barındırıyor. Bu ise tamamen mat. Sürümü kolay. Ruj konusunda en sevdiğim tonlar kahve tonları olduğu için de sevdiğim bir renk oldu.


İkisinin yan yana duruşu da bu şekilde. Yakın tonlar gibi gözükse de dudağınızda çok farklı gözüküyor. Fiyatı da 1.99$ gibi bir şeydi sanırım. Ayrıntılı bilgi için beautyjoint.com'a bakabilirsiniz.

Siz Jordana'nın rujlarını denediniz mi? En sevdiğiniz renk hangisi?



Not: Dudağımda uçuk çıktığı için şu sıralar yayınladığım ruj yazılarında dudağımdaki duruşunu gösteremiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder