2 Eylül 2015 Çarşamba

Ecotools Airbrush Concealer Brush





Merhaba! Correctour'lar parmakla uygulanabilse de kapatıcılar hem homojen bir görünüm yaratması hem de kapatıcılık oranını artırma açısından biraz daha zorlular. Her ne kadar yaz sıcağında yoğun kapatıcılık arayışı içinde olmasak da, bu, gözaltlarımızın dayak yemişçesine mor gözükmesini umursamayacağımız anlamına gelmiyor.

Bugünün yazısında kapatıcıyı en güzel, en doğal hangi fırçayla uygulayabileceğimizi göstereceğim.



İlk kullandığımda nefret ettiğim, keşke almasaydım diye yakardığım bu fırça meğerse düzgün kullanamadığım için işe yaramamış. Öncelikle şunu belirtmemde yarar var: benim göz altlarım mor olmasına rağmen incecik bir kat kapatıcı bile bu görünümü geçirebiliyor. Ayrıca kapatıcımı sürerken yanağıma kadar indirmek yerine problemli kısma 5-6 nokta koyarak kullanıyorum. Hem çizgilere dolmadan hem de zaten ince ve narin olan göz altlarımı hırpalamadan doğal bir görüntü elde ediyorum böylece.



Fırçaya geçecek olursak, çok olmasa da oldukça sık kıllı ama yine de yumuşacık ve rahatsız etmiyor. Sürüyerek değil de tampon hareketlerle kullanıldığında daha doğal bir görüntü oluşturuyor. 
Söyleyebileceğim ve aslında sevmediğim tek kötü yanı en fazla 2 kullanımdan sonra temizlemek gerekiyor çünkü performansı direkt sıfıra iniyor. Tabii ki hijyen önemli, özellikle fırçalarda ama en azından 3-4 gün yıkamadan kullanabilsem daha pratik olurdu diye düşünüyorum.

Ben bunu Eveshop isimli yeni bir mağaza zincirinden 10 liraya almıştım. Evimin yakınında olduğu için sıkıldıkça gittiğim bir yer, son zamanlarda çoğu ürünümü oradan alıyorum :)

Siz bu fırçayı denediniz mi? Hakkında neler düşünüyorsunuz?


*Blogumu takibe alıp yeni yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder