6 Haziran 2015 Cumartesi

Clinique Pop




Merhaba! Bugünkü yazıma Clinique Pop ruj ve Clinique online sitesinden aldığım birkaç parça konuk olacak. 



Bilenler bilir, Clinique online sitesinde neredeyse her gün kampanya yapıyor. Sepet fiyatına bakmaksızın 2 deneme boy ürün gönderiyor ve bazı ürünleri sepete eklediğinizde de 2-3 deneme boy ürün hediye veriyorlar. Yukarıdaki fotoğraftakilerin yalnız 2 tanesinin ücretini ödedim, diğerleri hediye ürünler.




Aldığım ürünler bu şekilde. Clinique Pop serisinden Beige Pop rengi ve Dramatically Different nemlendiricinin 3. ve 4. cilt tipleri yani yağlı ve yağlıya dönük karma ciltler için olanını satın aldım. 


(Bu görsel alıntıdır.)

Beige Pop rengi oldukça nude, hatta biraz fazla nude. Dudak rengimle o kadar aynı ki tek kat sürdüğümde hiçbir şey yokmuş gibi görünüyor. Tarif etmek gerekirse ne çok pembe ne çok seftali, iki rengin dengesini kurabilmiş ve açık tenlere daha çok yakışacağını düşünsem de yazın bronz tene de uyabileceği görüşündeyim.
Tek kata göre oldukça yoğun renk veriyor. Ben bütün rujlarımda yaptığım gibi bunu da dudak fırçasıyla uyguluyorum. Daha pürüzsüz bir sonuç elde ettiğim gibi fazla ürün de kullanmamış oluyorum.

Yapısına gelecek olursak, çok yumuşak. Fırça adeta kayıyor, sanki dudak nemlendiricisi gibi. Ha tabii nemlendirici özelliği var. Dudağı kurutmuyor ve çizgilere dolma yapmıyor. 3-4 saat kalıcı fakat sonra yenilemek gerekiyor. 

Bildiğim kadarıyla bu seri yalnızca online sitede satışta. 
Clinique.com.tr adresinde 74 tl'ye bulabilirsiniz.



Bu nemlendiriciyi ben bir süredir istiyordum ama Sephora'ya her gidişimde sadece kuru ciltler için olanının kaldığını söylüyorlardı. Ben de sonunda dayanamayıp internet sitesinden sipariş vermeye karar verdim. 
Sarıya çalan beyaz renkte bir krem. Sanıyorum yağsız bir içeriği var. Beklendiği üzere yüzümü nemlendiriyor. 15 ml olması sizi korkutmasın, bezelye tanesi kadar ürün, düzgün dağıtıldığında yüzümün yarısına yetiyor. Yani baya bereketli. Fakat bu ürünün beni şaşırttığı nokta yüzümün aynı anda hem nemli hem de yağsız bir görünüme gelmesi oldu. Bu nem gün boyu sürüyor ve makyajınızın altına baz uygulamanıza gerek kalmıyor. Tabii bu sadece benim cildimdeki etkisi. Bitince kesinlikle tekrar alacağım ürünlerden!

Bu ürünü 29 tl'ye alabilirsiniz.




Benim en sevdiğim şeylerden biri de bedava deneme boy üründür. Bu konuda Clinique oldukça cömert. 


Yukarıdaki ürünler Clinique Pop hediyesiydi. 
30 ml makyaj temizleyici numunesi, mini boy High Impact Mascara ve pırıltılı, son derece kokoş bir makyaj çantası.
Makyaj çantasının boyutlarından bahsedecek olursam, The Balm'ın How 'bout Them Apples gibi büyük paletleri tam oluyor.
Maskarayı açmadım çünkü elimde daha bitmemiş ve kurumaya yüz tutmuş ürünler var. Önce onları bitirip ardından buna bir şans vermeyi düşünüyorum.


Bu da 1 günlüğüne Clinique Pop alanlara hediyeydi. İçerisinde çok küçük gibi görünen ama aslında oldukça bereketli Pop serisinin 4 rengi ve mini minicik bir dudak fırçası bulunuyor. Bereketli diyorum çünkü Cherry Pop'u 3 kere kullanmama rağmen daha 3/4'ü duruyor. 



Bu ikisi de benim seçtiğim deneme boy ürünler. 30 ml'lik yüz temizleme jeli, ki gramajına bakılırsa deneme boy değil de neredeyse seyahat boy, ve 7 gr'lık Superdefense nemlendirici.
Yüz temizleme jelini bir kez denedim, yorumlamak için henüz fazla erken. Fakat tüm cilt tiplerinin kullanabileceği ürünler genelde benim cildimde iyi bir etkiye sebep olmuyor. Düşünün şimdi, cildi nemsizlikten pul pul dökülen biriyle yüzünden yağ damlayacak seviyede olan birinin beklentisi aynı olabilir mi hiç? O nem istiyor, ben ise matlık. O yüzden biraz önyargılıyım bu jele karşı. Fakat kullandıkça göreceğim.
Nemlendiricide ise çok hoş bir güneş losyonu kokusu var. Cildimin yağ sorununu çözdüğü gibi cildime elastiklik de verdi. Gece yatmadan önce kullandığım bir nemlendirici. İleride tam boyunu almayı düşünebilirim.



Evet, biraz uzun bir yazı oldu. Umarım sıkılmamış ve sonuna kadar okumuşsunuzdur. Sizin bu ürünlerden deneyimlediğiniz oldu mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder