20 Mayıs 2015 Çarşamba

Eyeliner Karşılaştırması | Uygun Fiyatlı Eyeliner'lar


Merhaba!
Bugün sizlere, elimde bulunan eyeliner'ları karşılaştırdığım bir yazı hazırladım.




Bende şuan 5 adet eyeliner bulunuyor. Bunların 4 tanesi kalem şeklinde, diğer 1 tanesi ise fırçalı.



Pastel Pro Fashion



Önce fırçalı olandan başlıyorum.
İçerisinde 4.62 ml (0.15 oz) ürün bulunmakta. İnce fırçası beni cezbettiği için almıştım ilk çıktığında. Fakat aldıktan sonra ''İyi de sen fırçalı eyeliner kullanamıyorsun ki!'' demiştim kendime. 1 veya 2 defa ayıp olmasın diye kullandım sanırım. Sürümü kolay, siyah ve oldukça mat bir görünüm veriyor, evet, ama ben elime yüzüme bulaştırdığım için pek iyi geçinemedik. Ben de makyaj bölmemin en arkasına atmışım. Bu yazı için eyeliner'ları toplarken son anda farkettim. Büyük ihtimalle bir arkadaşıma hediye edeceğim.
Fiyatı 11 liraydı ben aldığımda.


Rival De Loop/Rival De Loop Young




Bir Alman kozmetik mağaza zinciri olan Rossmann'larda satılıyor bu iki marka. Rival De Loop Young daha çok öğrenci bütçesi ve ihtiyaçları düşünülerek yaratılmış. Fiyatlara bakınca gerçekten de cep dostu. Kalitesi konusunda ise pek bir şey beklemeyin derim. 



İlk olarak Rival De Loop Permanent Liquid Eyeliner'ı ele alalım. Üzerinde 24 saate kadar kalıcı olduğunu söylüyor. Haklı da! Fakat kalıcılığı siyahtan yeşile dönmeye başlayınca sıkıntı oluyor. Sabah simsiyah olarak sürdüğünüz o mükemmel eyeliner 1-2 saate kalmadan -hava nemliyse 1 saat bile değil- yemyeşil oluyor ve gözünüzün kenarından o siyahlık akıyor. Ne kadar makyaj temizleme mendili, temizleme suyu harcarsanız harcayın o yeşillik bir süre orada kalıyor. 
Kesinlikle tavsiye etmediğim bir ürün.
Fiyatı ise 6 lira civarıydı.


Rival De Loop Young markasına ait olan eyeliner ise soluk bir siyah renk veriyor ayrıca adında olduğu gibi waterproof da değil. En ufak ısıda akıyor.  
Bunun da fiyatı 5-6 lira civarıydı.



Golden Rose Precision Eyeliner





Hayatımda aldığım ilk eyeliner bu olduğu için duygusal bir bağ var aramızda. Kötülemek istemem seni sevgili ilk göz ağrım fakat kabul edelim ki hiç de kalıcı değilsin. Evet, simsiyah bir renk veriyor ve hemencecik kuruyor fakat yine de en önemli 3. unsur kalıcılık ve buna sahip değil ne yazık ki. 




Keçe ucu eyeliner'ınızın kalınlığını ayarlamanıza fırsat veriyor fakat zamanla ucu kuruyor ve sürmek resmen işkenceye dönüşüyor. 
Fiyatı 10 liraydı.


Note Precision Eyeliner


En son aldığım ve severek kullandığım eyeliner Note markasına ait. 1 alana 1 bedava kampanyasında arkadaşımla aldığım bu eyeliner gerçekten istediğim o kömür karası rengini çok güzel veriyor, çok çabuk kuruyor ve gerçekten çok aşırı bir olay -su savaşı gibi- gerçekleşmediği sürece kalıcılığından da şikayetçi değilim. 


Ucu aşırı ince ve sürümü oldukça kolay. Şimdilik favori eyeliner'ım.
Sanırım normalde fiyatı 20 liraydı. Arkadaşım başka ürünler aldığı için bu da bedavaya gelmiş oldu.


Ürünlerin swatch'ları da aşağıdaki şekilde. 



Sizin favori eyeliner'ınız ne? Bu ürünlerden kullandığınız oldu mu? Aşağıda yorumlar kısmına yazabilirsiniz. 

*Bu yazıyı yardımcı bulduysanız lütfen +1 tuşuna basmayı ve sol taraftan blogumu takibe almayı unutmayın. Hepinize iyi haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder