29 Ekim 2015 Perşembe

Kate Moss Nude-48 |





Günaydın! Kate Moss'un Rimmel için tasarladığı ruj serisi geçtiğimiz yaz nude seri ile biraz daha genişledi. Nude serisi 5 ruj ve 1 de balmdan oluşuyor. Ben bugün 48 numaralı en koyu rengini anlatacağım. 


Diğer 4 rengi benim hem ten rengim hem dudak rengim için fazla açık kaldığı için ben sadece 48 numarasıyla yetindim. Yapısı oldukça yumuşak, sürümü kolay bir ruj. Sanırım saten yapıda. Ne çok parlak ne çok mat bir görünümü var. Dudağı kurutmuyor ve hatta nemlendiriyor. Sürdükten 1-2 dakika sonra dudağınıza sabitleniyor ve parlaklığını kaybediyor. Benim gibi mat ruj sevenler için bir artı bu.

Rimmel London Kate Moss Nude Collection 48 Swatch

Rengi ise tam bir vişne çürüğü. İçinde kahvelik bulunduran koyu bir mürdüm rengi. Tek katta hemen rengini veriyor. Normal ıslak mendille, peçeteyle çıkarmaya çalışınca da dudakta az da olsa rengini bırakıyor. 

Rimmel London Kate Moss Nude Collection 48

Ben aldığımda 15 liraydı. Şuan devam eden %50 indirimle 7.5 lira.


Siz bu seriyi denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder