10 Temmuz 2015 Cuma

Haziran Bitenler&Favoriler '15





Merhaba! Daha fazla bekletmeden haziranda en çok kullandığım ve bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.
İlk olarak bitirdiklerimi göstereyim.




Essence’in bu cilt bakım ürünlerini yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve daha yeni bitirebildim.
Micro Peeling olanın içinde ufak mavi tanecikler var, cildinizdeki ölü deriyi çok güzel soyuyor fakat sivilce ve siyah noktalar konusunda pek başarılı bulmadım.

4’ü 1 arada olan ise içinde katı parçacık olmayan mavi bir jel. Bütün vaadlerini yerine getiriyor: Kirleri arıtıyor, cildi mat bir görünüme kavuşturuyor ve gözenekleri gerçekten çok iyi temizliyor. Bitmeye yakınken gidip yenisini almıştım ve severek kullandığım birkaç cilt bakım ürününden biri.

Synergen’in bu toniği gözümde arpacık çıkmasına sebep olmuştu, o yüzden fısfısla kullanmak yerine pamuğa döküp yüzümü o şekilde siliyorum. Gözenekleri sıkılaştırdığını iddia etse de hiç öyle bir etki yaratmadı bende. Cildimin parlamasını engelliyor ama tek artısı bu. Yeniden alacağımı sanmıyorum.

Benefit’in setinden çıkan bu küçük Porefessional da 2 gün önce bitti ve dün yenisini almak için Alsancak Sephora’ya gittim. Sadece küçük boyunun kaldığını görünce de baya şaşırdım çünkü genelde Benefit standı dopdolu olur ve stok sıkıntısı (indirim olmadıkça) olmuyor. Boşuna gelmiş olmamak için de küçük seyahat boyunu alıp çıktım.



Bu ay en çok kullandığım ürünlere gelirsek 8 ürünün 3 tanesini  dudak ürünü oluşturuyor.

Porefessional çok severek kullandığım bi baz. Gözenek küçültücü etkisinin olması  bunun en büyük sebebi elbette.  Umarım bir dahaki sefere büyük boyunu bulabilirim.

Clinique’in nemlendiricisini özellikle sıcak havalarda sevmeye başladım.  Çok aşırı terlemediğim sürece yüzümün parlamasını ve kirli görünmesini engelliyor. Ve en sevdiğim yanı da hem ucuz 
olması hem de ufacık bir damlanın bütün yüzüme yetmesi oldu.

Rimmel Stay Matte zaten her karma/yağlı ciltlinin en yakın dostu. Makyaj yaptırmayan sıcaklarla da sadece bu pudrayla başa çıkabiliyorum. O yüzden özellikle yaz aylarında çok kullanacağım bir ürün olacak gibi.

Alterra’nın dudak nemlendirici/parlatıcısını gerçekten çok seviyorum. Hem doğal kozmetik hem hayvanlardan gelen hiçbir ürünü kullanmıyor hem de hafif renk verirken dudakları nemlendirip ışıldamasına yardımcı oluyor. Kesinlikle alınması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Clinique Pop Beige Pop başlarda nefret ettiğim, ‘’neden bu rengi almışım’’ diye kendime kızdığım ama son 2 haftadır her makyajımda kullandığım bir ürün oldu. Özellikle bronz tene yapılan ışıl ışıl makyaja çok güzel uyuyor. Oldukça doğal duran bir epmbe alt tonlu şeftali rengi. Sonradan iyi ki almışım dedirten ürünlerden.


Bahama Mama zaten çoğumuzda olan bir bronzer. Benefit’in Hoola’sıyla tıpatıp benzer ama neredeyse 1/5’i fiyatında. Ben gereğinden fazla açık olan alnım saçımı topladığımda daha da belli olduğu için saç diplerime uygulayarak alnımı dar gösterme amacıyla kullanıyorum. Ayrıca ten renginiz açık da olsa koyu da olsa üst üste uygulayarak renk tonunu ayarlayabildiğiniz için herkesin kullanabileceği ve benim de çok severek kullandığım bir ürün.


Çok kolay yayılan, teninizle çok güzel bütünleşen bir kapatıcı. Şuan bronzlaştığım için Rimmel kapatıcımın rengi açık kalıyor, zaten aydınlatıcı özelliği de olduğu için göz altlarım disko topu gibi bembeyaz kalıyor. Ben de zaten elimde bulunan bu kapatıcıyı alel acele kullandım ve iyi ki kullanmışım. Ben en iyi sonucu makyaj süngerleriyle elde ediyorum ama Real Techniques’in Expert Face fırçasını da kullananlar olduğunu okumuştum.


Son favori ürünüm ise dudaklarıma bakım yapan, parmakla ovuşturulduğunda dudak peeling’i etkisi veren çok çok sevdiğim La Roche Posey’in Lip Repair Cream’i. Dudaktaki ölü deriyi çıkarma konusunda oldukça başarılı. Eğer benim gibi dudağınızdaki etleri koparma hastalığınız varsa kopardıktan sonra bakım konusunda da  çok iyi.

Benim haziranda en çok kullandığım ve bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Sizin aralarından kullanıp sevdiğiniz/sevmediğiniz oldu mu?



Gelecek yazı: Tatil Makyaj Çantamda Ne Var?   13.07.2105

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder