13 Temmuz 2015 Pazartesi

Seyahat Makyaj Çantam 2015



Merhaba! Yaza gireli bi hayli oldu ama ben daha tatile çıkma fırsatı bulamadım. Bayramdan sonra ailecek çıkacağımız tatil için ise eşyalarımı şimdiden toparladım. Sizlere de bir fikir olması açısından yanıma aldıklarımı paylaşacağım.

Düzgün bir kozmetik çantam olmadığı için elimde bulunan 3 küçük çantaya parça parça ayırarak yerleştirdim ürünlerimi.


İlk çantada, daha doğrusu kutuda, günlük makyajımda kullandığım ürünler var. Acelem olduğunda direkt bu kutuyu alıp çıkıyorum ve yoldayken veya gideceğim yere vardığımda makyajımı tamamlıyorum. Oldukça pratik olan ve az yer kaplayan bu kutu Benefit’in setlerinden birine ait. İçindeki kartonu çıkartıp siz de kullanabilirsiniz.
İçeriğine gelecek olursak; gözenek küçültücü, canımın en içi makyaj bazım Benefit Porefessional seyahat boy, son zamanlarda en çok kullandığım şeftalimsi pembe renkteki The Balm Frat Boy allık, bronz tenimi çok güzel şekillendiren ve ısıtan The Balm Bahama Mama bronzer, The Balm’ın Autobalm paletinden çıkardığım aydınlatıcısını da içine koyarak oldukça kullanışlı hale getirdiğim ve hem doğal bir göz makyajı için hem de kaşlarımı doldurmak için kullandığım WetnWild The Naked Truth far paleti, pek bayılmadığım ama yine de iş gören Clinique High Impact maskara seyahat boy, eyeliner için çok sıcak olan havalarda kirpik diplerime uyguladığım WetnWild Panther  ve son olarak haziran favorilerimde de yer verdiğim en sevdiğim dudak nemlendirici/parlatıcım Alterra Shining Kiss.
Bu kutuyla beraber bir de The Balm’ın How ‘bout Them Apples(çekilişe hala katılmadıysanız şuraya tıklayın) ruj paletini de yanıma alıyorum ki ruj konusunda seçeneğim bol olsun.



İkinci çantam Clinique’in online sitesinden yaptığım alışverişte hediye edilmişti. Bu çantanın içerisinde daha çok her gün kullanmadığım ürünler var. Stay Matte pudramı ayrı tutuyorum tabii.
İçinde; açık mavi, ışıltılı mor ve güneş sarısı 3 adet oje ayrıca bir de matlaştırıcı top coat, iki adet Clinique nemlendirici-biri gece biri gündüz için-, bayılarak kullandığım çift taraflı Sephora eyeliner, şurda da söylediğim gibi son zamanlarda bronz tenime çok yakıştırdığım Clinique Pop Beige Pop ve her makyajımın elbette ki olmazsa olmazı Stay Matte pudram var.



Üçüncü ve son çantam ise evde bulduğum ve garip bi şekilde içi dışından daha büyük olan silindir şeklinde bir çanta. Bunun içine de makyaj aksesuarlarımı ve çıkarıcılarımı koyuyorum.
İçinde; çoğunluğu EcoTools ve Eklips’ten oluşan fırçalarım, kirpik kıvırıcım, Sephora makyaj çıkarıcılar, Sephora tonik, Sephora oje çıkarıcı ve Benri kare pamuklar var.

Çok fazla şey almamaya ve yazıyı kısa tutmaya çalıştım ama yine becerememişim. ‘’Ya buna da ihtiyacım olursa’’ gibi bir hastalığım olduğu için ne alışverişte ne bavul hazırlamada başarılıyım.
Peki sizler seyahat çantanıza neler koydunuz?




*Edit: Bu yazıyı yayınlamaya hazırlanırken babam seyahat çantası getirdi ve bütün ürünlerim-hatta daha da fazlası- bu çantaya sığdı ve tek parça halini aldı. Yazıyı ve fotoğrafları çoktan hazırladığım ve üzerinde baya bi uğraştığım için yenilemeyeceğim. Onun yerine son halini göstermek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder