10 Mayıs 2015 Pazar

Boynumdaki Hikayem|LuzDeMia


Merhaba! Bugün sizlere annem için aldığım kolyeyi tanıtacağım. Hem kendinize hem sevdiklerinize sıradan şeyler almaktan hoşlanmadığınıza eminim. Hele ki konu aksesuar olunca hepimiz en özeli olsun istiyoruz. Mesela şu milyonlarca kişinin boynuna taktığı isim yazan, kırlangıç, melek, sonsuzluk ve benzerlerini görmekten çok sıkıldık. Şimdi sizi istediğiniz gibi kişiselleştirebileceğiniz, kendi hikayenizi anlatacağınız bir kolye ile tanıştıracağım. Son yıllarda moda olan Pandora bileklikleri belki bilirsiniz. Fikir olarak ona benzese de bu kolyeler çok daha şık, kişisel ve uyarlanabilir.


Bu kolyeyi luzdemia'nın internet sitesinden aldım. Luzdemia İspanyolca ''benim ışığım'' anlamına gelmektedir. Kendi seçtiğiniz ''luzyo''lar, zincirler, kolye uçları, semboller ve plakalarla kişiselleştirilmiş bir kolye veya bileklik hazırlayabiliyorsunuz.

Ben orta boy luzyo ve zincirlerden de natali isimli uzun rose renkli zinciri seçtim. Seçtiğiniz ürünlere göre fiyatları değişiyor. Ayrıntılı bilgiyi sitesinden alabilirsiniz.
Birden fazla sembol seçebiliyorsunuz. Hepsini luzyonun içine sığdırmak zorunda da değilsiniz. Luzyoların kapağı açılıyor ve isterseniz diğer sembollerle yer değiştirebiliyorsunuz. Ben beyaz papatya, kalp şeklinde ''family'', kalp şeklinde ''mom'' ve bir adet küçük bir kaplumbağa aldım.

Kolyenin duruşu bu şekilde. 
100 veya 150 lira üzerine ücretsiz kargo hizmeti sağladıkları gibi kapıda ödeme de mevcut. Ürün Aras Kargo ile 1-3 iş günü içinde geliyor. 
Tamamen sizin seçimlerinizle kişisel bir kolye için luzdemia.com adresinden sipariş verebilirsiniz.

Bütün annelerin, anne adaylarının, melek olmuş annelerin ve melek olmuş çocukların annelerinin anneler günü kutlu olsun! İyi ki varsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder