16 Mayıs 2015 Cumartesi

Strawberrynet Alışverişi



*Merhaba! Bugünkü yazımın konusu strawberrynet.com'dan yaptığım kozmetik alışverişi.
Belki duydunuz, belki ilk kez duyuyorsunuz. Bu site high-end olarak nitelendirilen yüksek fiyatlı estee lauder, chanel, dior gibi markaları pazar fiyatının altında satmasıyla meşhur bir site. Aklınıza ''acaba replika mı?'' sorusu gelebilir. Bu konuda benim de çok şüphelerim oldu. Fakat gerek yabancı bloggerlar olsun gerek Türk bloggerlar olsun hepsi de gayet memnunlar ürünlerden.
Ben yine de firmaya bu durumla ilgili bir e-mail gönderdim. Dediğim gibi, ürünlerinin outlet, bozuk ambalajlı veya pazardan kalkmış olması nedeniyle daha uygun fiyatlara sattıklarını söylediler.
Ben de bu görüşün doğru olduğunu umarak sipariş verdim. İşte aldıklarım;



Benefit Silky Powder Eyeshadow



Benefit'in bu farının methini çok fazla okudum bloglarda. E doğal olarak almak için içimde bir dürtü oluştu. Çok tatlı, minik ve hoş tasarlanmış bir karton kutuda gelen bu far strawberrynet.com adresinde normalde 46 tl iken anneler günü indiriminde 16.50 tl'ye kadar düştü.


Yuvarlak ve çevrilerek açılan bir kapağı var. Çevrilerek açılması bir artı mı eksi mi çözemedim. Normal bas-aç formundaki kutular daha pratik ama bununla da bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sizin fikriniz ne?



İçinde hafif pembelik, turunculuk bulunduran çok hoş bir somon rengi. İçinde hiç ışıltı yok, tamamen mat.





Çok pigmentli ve çok doğal duran bir renk. Yapısı da ''silky powder'' adını sonuna kadar hakkettiğinin göstergesi. Yumuşacık bir dokusu var. Çok açık renkli ciltler allık olarak bile kullanabilir.

Laura Mercier Undercover No5



Bildiğim kadarıyla Laura Mercier'in bu isimli kapatıcısının ambalajı ve kutu tasarımı geçen yıl değişti. Ambalajı değişince de elde kalan mallar hoop strawberrynet.com'a. Bu ikili paket halinde satılıyordu. 



İki kutudan da aynı ürün çıkıyor. Kamuflaj ve kapatıcı isimli bu kutucuklar orta dereceyle bronzlaşmış ten arası bir renkte. 


Ben bunu ilk açtığımda ''Ben bunu nasıl kullanacağım, çok koyu!'' demiştim (tam olarak bu kelimeleri kullanmadım, tamam, ama konusu buydu). Fakat elime uyguladığımda pek bi farklılık görmedim. 
1 numaralı renk açık olan, ve çok zor alınıyor. Çok zor uygulanıyor. Çok zor dağıtılıyor. Fakat vaktiniz varsa uzunca bir süre parmaklarınızla ısıtıp yine parmaklarınızla gözaltınıza uygulayabilirsiniz. 
2 numaralı renk ise diğerine nazaran daha koyu. Sıvımsı bir yapıda. Kolay alınıyor, kolay uygulanıyor. Fırçayla da uygulanabilir.
İkisi de çizgilere dolma yapmıyor, çok fazla ürün kullanmış gibi göstermeden cilt tonunuzla bütünleşip kusurları kapatıyor. Yukarıdaki fotoğrafta elimdeki kedi çiziklerinin üzerine sürdüm ve dağıttığımda sonuç harikaydı. Bir sonraki ürünün swatch'ında farkedeceksiniz.

Bu ikili paketin fiyatı 130 tl'den 21 tl'ye inmişti. Şaka gibi fiyatlar. Almasam olmazdı.
Fakat ben bunu şuan kullanmayacağım, halihazırda çok severek kullandığım bir kapatıcım var zaten. Belki yaz aylarında, bronzlaştığımda kullanabilirm.



Laura Mercier Eyeliner




Gelelim son ürünümüze. Dürüst olmak gerekirse aldığım ürünlerden memnun olmadığım bir tek bu var. 




Hafif morumsu siyah, kare bir kutunun içinde gelen bu ürün için çok ümitliydim. Hatta ilk gördüğüm ve almak istediğim ürün bu olmuştu. Ama bir hayal kırıklığı yaşadım. 


(Kapatıcının dağıtılmış hali elimin sağ tarafı. Pek iyi dağıtamamış olsam da çizikleri kapattı ve elime pürüzsüz bir görünüm verdi.)

Kuru bir yapısı var. Fardan daha sert ve fırçayla alırken zorlandım. Pigmentasyonuna gelecek olursak, o kadar da fena değil. Bir iki kez üzerinden geçmem paletteki rengi vermesi için yetti. Fırçaya zor geldiği gibi uygulandığı yerden de aynı zorlukla çıkıyor. Ama fırçayı ıslatıp kullanınca daha iyi bir sonuç veriyor. Elimin sol tarafında kuru halde, sağ tarafında ıslak halde sürdüğüm swatch'kar bulunmakta. Yine de genel olarak kötü bir ürün değil, belki zamanla daha iyi anlaşırız.

Bendeki rengi koyu kahve. 
Mahogany Brown olarak geçiyor.
58.50 tl'den 24.50 tl'ye düşmüştü.




Benim aldıklarım bu şekildeydi. Siz hiç strawberrynet.com'dan alışveriş yaptınız mı?

Yazımı beğendiyseniz ve yardımcı olduysam +1 tuşuna basmayı ve sağ taraftan blogumu takibe almayı unutmayın. 
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder