7 Mayıs 2015 Perşembe

Watson's Anneler Günü İndirimi Alışverişim 2015

Merhaba arkadaşlar, bloguma hoşgeldiniz. Hepinizin bildiği üzere bu pazar anneler günü ve birçok mağazada buna yönelik indirimler var. Ben de bu indirimlerden faydalanmak için bugün Watson's mağazasına gittim ve almayı düşündüğüm (ve indirimin cazibesine kapılarak aldığım) ürünlerde deli gibi indirim olduğunu gördüm. Normalde 200 lirayı kat kat geçebilecek bi alışverişi çok daha uygun bi şekilde kapattığıma inanıyorum. İşte satın aldığım ürünler:



Kozmetik alışverişime geçmeden önce şu tatlı oyuncak görünümlü duş liflerini göstermek istedim. Bunlar Body Shop'ta tanesi 5 liraydı. 3 al 2 öde olduğu için bir de küçük duş jeli aldım. 3'ü toplamda 18.90'a geldi.



Beauty Formulas markasının yüz temizleme jelini 6 lira gibi komik bi rakama aldım. Ben bunu almak istiyordum ve bugün indirimde olduğunu görünce sevindim. Bu jel düzenli kullanımda yağlı yüzlerin yağını kontrol altına almayı ve derinlemesine bi temizlik sağlamayı vaat ediyor. Kullanmadığım için yorum yapmak istemiyorum, 10 gün kullandıktan sonra sizlerle gözlemlerimi paylaşacağım.
Bunlar da Rimmel'ın Rita Ora serisinden sarı ve yavruağzımsı şeftalimsi pembe bi oje. Diğeri ise aynı markanın Lasting Finish serisinden çok tatlı bi bebek mavisi. Tanesi sanırım 5 liraydı bu ojelerin. Yaza çok güzel uyacağını düşünüyorum. Hemen kuruması özellikle ilgimi çekti çünkü genelde ojemi sürdükten sonra unutup her yere bulaştırırım. Rita Ora'nın çabuk kuruyan oje serisinden almak istemiştim aslında ama ben 4-5 gibi gittiğim için pek seçenek kalmamıştı.


Rimmel'ın Match Perfection (Soldaki) isimli ve Revlon'un Colorstay (Sağdaki) isimli iki gözaltı kapatıcısını aldım. Rimmel 15, Revlon 30 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Revlon ülkemize daha yeni geldiği için indirim yoktu fakat Rimmel'da %30 indirim vardı.
Bu kapatıcının ucu fırça formunda. Sürümü aşırı kolay ve adının hakkını veriyor. Gözaltlarımdaki kararıklığı o kadar doğal bir şekilde, çizgilere dolmadan ve cilt tonumla bütünleşerek kapattı ki şurada bahsettiğim favori kapatıcımı tahtından etti diyebilirim.




Revlon'un kapatıcısının ucu ise klasik bi likit kapatıcı ucu. Bunu henüz denemedim, yalnızca sizlere göstermek için açtım ve ardından sıkıca kapattım ki kurumasın. Sanırım Rimmel kapatıcımı son damlasına kadar kullandıktan sonra deneyebilirim.



Bunlar da Revlon Colorburst Matte Balm'ın 240 numaralı capcanlı bir kırmızı rengi, Rimmel'ın Kate Moss Koleksiyonu'ndaki 38 ve 34 numaralı hafif şeftalimsi ve canlı bir pembe renk.


    (Golden Rose yazmışım bi anlık dalgınlıkla fakat o rujlar Rimmel'a ait. Kusura bakmayın.)
3 ruj da mat bitişli ve dudakları kurutmuyor. Kate Moss Collection rujları çok doğal ve bahar renkleri. Öte yandan Revlon'unki aşırı derecede kırmızı ve hangi akla hizmet bunu aldım anlayamıyorum. Bu renkte, bu canlılıkta hiç rujum yoktu ve bi anlık hevesle attım sepetime. Ama şimdi kara kara düşünüyorum nerede sürebileceğimi. Sanırım yaz akşamları çok yoğun sürmemek kaydıyla kullanabilirim. Yani umuyorum ki kullanabilirim.
Kate Moss Collection normalde 13 lira civarında, indirimle 9 liraya düşüyor sanırım.
Revlon'un Colourburst'u ise 30 lira.


Yazları suratımda ağır bi maske etkisi hissetmeyi sevmediğim için Pure Beauty'nin Bb Krem'ini aldım. Youtube'da takip ettiğim bi youtuber bunu çok fazla övmüştü ve benim de bb kreme ihtiyacım olduğu için satın almaya karar verdim.
Bu markanın bb kremi tek renkmiş. Cilt tonunu eşitlediğini söylüyor. Kullanıp göreceğim.
Bunun fiyatı 18 veya 19 lira.

Yazların vazgeçilmezi makyaj bazları. İki çok beğendiğim marka.
En kuru ciltleri bile karmaya dönüştürebilen yaz sıcakları benim gibi yağlı ciltli olanları mahvediyor. Ne fondöten ne nemlendirici ne hiçbir şey suratımda kalıyor yaz sıcağında. Ben de makyaj bazı arayışına giriştim. İki çok güzel ve uygun fiyatlı markanın arasında kalınca ikisine de şans vermek istedim. Hem indirimdeydiler canım, ne olacak.
Pastel'de indirim var mı yok mu net hatırlamıyorum ama ürünün normal fiyatı 14-15 lira civarında.
Rimmel'da ise söylediğim gibi %30 indirim vardı ve normalde 15 lira olan bu ürünü indirimli olarak 10-11 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Evet, ben Watson's'ın anneler gününde düzenlediği indirim fırsatlarından bu şekilde yararlandım.
Siz neler aldınız? Ürünlerle ilgili bir yorumunuz var mı? Aşağıya yorumlar kısmına yazabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder