10 Temmuz 2015 Cuma

Sephora Yaz İndirimi '15


  



Merhaba! Bir süredir bloga yazamadım, yorumlara bile cevap veremedim çünkü ayağa kalkamayacak kadar hastaydım. Ama şuan iyiyim, hatta dün ‘’Büyük’’  indirimden yararlanmak için Sephora’ya bile gittim. Neler aldığımdan bahsetmeden önce şunu belirtmeden geçemeyeceğim: Gerçekten beklediğim bir indirimdi ama hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Yeni yıl dönemi indiriminde deli gibi Benefit’te, Nars’ta indirim varken yaz dönemi indiriminde sadece Sephora markalı ürünler vardı. Onların da hepsi değil de seçili birkaç ürün indirimdeydi. Geçen sene yaz indiriminde 3 oje 5 lirayken şimdi 1 tanesi 3 liraydı. Uzun lafın kısası çok ihtiyacınız olan ya da merak ettiğiniz bir ürün olmadığı sürece gitmeye değmeyecek bir indirim.
Bu kadar kötülüyorsun ama yine alışveriş yazısı paylaşacaksın diyenler vardır eminim, aldığım şeyler abartılı değil ve hep almak istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım şeyler. Hazır indirim de varken bir bakayım dedim ve bana uygun gelen şeyleri aldım.


3’lü Makyaj Temizleyici Seti

İçerisinde suya dayanıklı makyajda bile etkili olduğunu iddia eden makyaj temizleyici, temizleme sütü ve tonik bulunduran bu set bir süredir 42 yerine 19.90’lık fiyatıyla beni cezbediyordu. Süre sınırlaması yokmuş öğrendiğim kadarıyla, stoklarda bitince kampanya da bitecekmiş.
Bu setin içinden Sephora markalı büyük boy makyaj temizleyicilerinde kullanmak üzere 10 liralık bir indirim kuponu çıkıyor. Bu kuponu kullanabilmek için Sephora kartınız olması ya da ürünü alırken kasada kart çıkartmanız gerekiyormuş.
Ürünün incelemesini yakında yazacağım makyaj temizleyicileri yazısında yapacağım.
Fiyatı 19.90


Sephora Express Nail Polish Remover ve Ojeler

İçinde sünger olan ufak bir kutu. Aseton ve paraben içermiyor. Parmağınızı içeri daldırıp bir süre bekledikten sonra süngerle ovuşturarak çıkarıyorsunuz ve ojenizden iz kalmıyor. Oldukça hızlı bir şekilde ojenizi çıkarıyor fakat tırnaklarımı ve çevresini çok kuruttu. O yüzden ardından hemen el kremi ya da tırnak bakım kremi uygulamak gerekiyor. %50 indirimle 12.50 liraya geliyor.
Ojelerin tanesi 3 liraydı ve hep ışıltılı sarı, yeşil ya da parıltılı olanlar kalmıştı ama 3 güzel renk ve bir de matlaştırıcı top coat bulabildim.
İsimleri (soldan sağa); L04 Strawberry Macaron, 53 Dirty Groove, L56 Jacuzzi ve Matte Top Coat.
Fiyatı(tanesi): 3 lira.



Sephora Double End Eyeliner
Elimde bir sürü eyeliner var ve hepsi siyah. Bu durumdan hem sıkıldığım için hem de yaz için güzel olacağını düşündüğümden dolayı açık mavi bir eyeliner almak istedim. Zaten Sephora’da ağırlıklı olarak sarı, yeşil, mavi gibi renkler var, bir de indirim olunca koyu renkler hiç kalmamıştı. Ben de bu çift taraflı mavi/siyah eyeliner’ı aldım. Oldukça kolay uygulanıyor ve rengi soluk değil. Tek seferde opak bir görüntü oluşturduğu gibi kuruyunca matlaşıyor. Suya dayanıklı değil ve siyah olan sıcakta göz kapağına bulaşma yapıyor, bunu bilmeden almışım. Mavi olan ise hiç akma ve bulaşma yapmadı gün boyunca. Far bazı uyguladığımda belki siyahın bulaşması minimuma iner diye umut ediyorum.
Fiyatı: 10 lira.


Sephora Nano Lipliner
Rengi çok güzel bir gül kurusu-menekşe rengi. Bilerek küçük boy almamın sebebi renginden emin olmadığımdan dolayı. Elimdeki hiçbir rujun rengiyle uyuşmadığını görünce de iyi ki öyle yapmışım diyorum. Altına nemlendirici kullanıp ruj gibi bütün dudağımı boyadığımda oldukça güzel bir renk verdi ve uzunca bir süre de solma/çıkma yapmadı.
Fiyatı: 10 lira.


Benefit’te indirim olduğu umuduyla gittiğim alışverişten bir torba hayal kırıklığı ve bu ürünlerle döndüm. Bunların dışında fondötenler de 25 lira, maskaralar 20 lira, jumbo göz kalemleri 15 lira, rujlar 15 ve lipglosslar 5 ya da 10 liraydı. Yazının başında da belirttiğim gibi pek güzel şeyler yoktu.
Siz Sephora indiriminden neler aldınız?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder