26 Ağustos 2015 Çarşamba

Emily Dudak Kalemleri | 202&206





Merhabalar! Dudak kalemlerine oldum olası sıcak bakamamışımdır. Elimde olan 1-2 dudak kalemini de hep tüm dudağıma sürerek ruj gibi uygulamışımdır. Hala da öyle. Çünkü benim dudaklarım zaten çok keskin çizgilere sahip ve ruj sürmeye de elim alıştığı için taşırma gibi bi sorunum olmuyor. 
Bugün de sizlere, söylediğim gibi, ruj niyetine kullandığım bu iki kalemi tanıtacağım.



Bu 202 numaralı renk. Çok tatlı bir bebek pembesi. Soğuk alt tonlu. 


206 numaralı renk ise daha kırmızımsı fuşyamsı bir renk. Alırken tester'lardan kontrol edin çünkü kapakta gözüktüğü gibi renk vermiyorlar, özellikle koyu olanlar.


Yapıları yumuşacık, altına yoğun bir şekilde nemlendirici sürülüp uygulandığında 4-5 saate kadar dudakta kalıyorlar. Bu iki rengi fotoğrafladıktan sonra koşup 211 ve 203 numaralı renkleri de aldım. Onlar da bir harika. Bulduğunuz yerde kapın 2-3 tane, pişman olmazsınız. 
Ben bunları Eve Shop isimli yeni bir kozmetik mağazasından aldım. Rossmann gibi bir yer, içinde ne ararsanız bulabiliyorsunuz. Fiyatı 2.75'ti sanırım.


Siz bu kalemleri denediniz mi? En sevdiğiniz renk hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder