18 Ağustos 2015 Salı

Mac Fix+



Merhaba! Bu ürünü yaklaşık 1 ay önce aldım ve sanırım artık yorumlama vaktim geldi. 
Ben açıkçası Mac, Bobbi Brown veya YSL gibi markaların fazla şişirme olduğunu düşünüyorum. Tam olarak aynı olmasa da çok benzeyen ve çok daha ucuz muadillerini tercih ediyorum. Bu yüzden high-end markalardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum. 
Ama özellikle bu yaz herkesin elinde fix+ görmeye başladım ve nedir bu suyu bu kadar vazgeçilmez yapan diyerek Mac'in mağazasına gidip minik boyunu satın aldım.



Makyaj öncesi sıkın dediler, sıktım ve bir fark göremedim. Makyajım yine bir süre sonra aktı ya da uçtu.
Makyajdan sonra sıkın dediler, pudramı ve allığımı birbirine kaynaştırdı, toz toz görünmesini engelledi. 
Far uygulamasında kullanın dediler, çok simli farlara sahip olmadığım için ve halihazırda zaten far bazı kullandığım için gerek duymadım.
Ten makyajı yaparken süngere sıkın dediler, zaten ince yapılı olan kapatıcımı resmen hiç etti.

Sonuç olarak başta da söylediğim gibi BENCE şişirme bir ürün. Sırf ferahlamak için bir şişeye 60 lira vermem açıkçası. İyi ki minik boyunu almışım. Sadece strobing makyaj yaptığımda aydınlatıcımı parlatarak cildime sağlıklı bir ışıltı katsın diye kullanıyorum şu sıralar. Zaten kışın pek kullanılan bir ürün değil. Kısacası bu ürün benden sınıfta kaldı.

Sizin bu ürün hakkındaki düşünceniz nedir? Yoksa bunu beğenmeyen sadece ben miyim kızlar :D ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder