17 Ağustos 2015 Pazartesi

Essence Şeffaf Kaş ve Kirpik Jeli | Clear Lash&Brow Gel



Merhaba! Haftanın ilk gününe güzel bir yazıyla başlamak gibisi var mı? Bugünün yazısı uzun zamandır kullandığım Essence'in şeffaf kaş ve kirpik jeli üzerine olacak. 

Takıntılı olduğum iki konu var: gözeneklerimin büyüklüğü ve kaşlarımın olmayışı. Aldığım ürünlerin çoğu da bu iki sorunu çözmeye yardımcı ürünlerden oluşuyor zaten. 
Ocak ayının sonlarına doğru kaş doldurmayı bir arkadaşım vasıtasıyla keşfetmiş ve hemen Gratis'e koşup, şu an da kullanmakta olduğum, fırça setini ve far paletini almıştım. Güzelce kaş doldurmayı da sanırım mart sonlarına doğru kavrayabilmiştim. Ama far çok yumuşak yapılı olduğu ve hemen dağıldığı için 2-3 saat sonra suratımın her yerine bulaşıyordu. 
Önce Wet N Wild'ın kaş jelini denedim, memnun kalmayınca Essence olanı aldım. 



Her şeffaf kaş jelinin kaderinde alındıktan 1 hafta sonra kahverengi olmak vardır. Bu yüzden sık sık değiştirmek gerekiyor, pahalı ürünler de bunun için pek uygun değil. Zira ben bir kaş jeline 50 lira verirsem ne renginin değişmesini isterim ne de bitmesini.
Ürüne gelecek olursak; kaşları sabitliyor, evet, ama jöle sürmüşsünüz gibi hissettiriyor. Islak bir görünüm veriyor, ki bu da kaşlarımı doldurduğumu oldukça belli ediyor. 
Kirpik jeli olarak geçtiği için bir de kirpiklerime uygulayayım dedim. Demez olaydım. Kirpiklerimi birbirine yapıştırdı, ağırlık yapıp düşmelerine neden oldu. 

Sonuca gelecek olursak, 9 liralık fiyatına göre bile performansı vasatın altında ve tekrar alacağım bir ürün değil. Bitmesini bile bekleyeceğimi sanmıyorum. 
Aklımda Rimmel'ın Brow This Way ve Benefit'in Gimme Brow isimli ürünleri var.

Siz kaşlarınızı nasıl sabitliyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder