20 Eylül 2015 Pazar

Benefit Porefessional Makyaj Bazı




Günaydın! Ben kendimi bildim bileli gözeneklerim hep belirgindi. Bunu yok etmek için ne kadar cilt ürünü, gözenek temizleyici, gözenek küçültücü vs ürün denediğimden bahsedecek olursak tüm hafta yazabilirim. Bu yazı da başlıktan anlaşıldığı üzere Benefit'in ünlü gözenek küçültücü makyaj bazı hakkında. 

Başlarda öve öve bitiremediğim, bittikçe defalarca aldığım bir bazdı Porefessional. O kadar seviyordum ki bi ara her gün kullanmaya başlamıştım. 


Sonra yine bir tüp bitirdim ve yenisini almak için Sephora'ya gittim. 2-3 kez küçük seyahat boyunu kullanmıştım bu yüzden artık büyük boyunu almak istiyordum. Fakat ellerinde büyük boyunun kalmadığını söylemişlerdi ve yine seyahat boyunu almıştım. İyi ki de ellerinde kalmamış. 
Çünkü bir süre sonra cildimde bıraktığı o silikonumsu, kadifemsi histen nefret etmeye başladım. Zaten yağlı olan cildimi daha da yağlandırıyordu. Ve ilk zamanlardaki o mükemmel pürüzsüz cilt görüntüsünü elde edemiyordum. 
Gözeneklerimi doldurması sonucunda cildimdeki sivilce ve siyah noktalarda artış yaşadım ve kullanmayı bıraktım. 


Yapısından bahsetmem gerekirse; içinde bol miktarda silikon barındırdığı için bıraktığı his de silikonvari oluyor. Ten rengi gibi gözükse de uygulandığında şeffaflaşarak cildinizle bütünleşiyor. Yukarıda da söylediğim gibi gözeneklere doluyor ve uyguladığınız fondötenin pürüzsüz görünmesini sağlıyor. 
İlk kullanmaya başladığım zamanlarda hayatımın makyaj bazı olarak bahsediyordum ama bu fikrim değişti tabi ki. Gözeneklerimi makyajla kapatmak yerine cilt bakım ürünleriyle temizleyip tonikle sıkılaştırmaya başladım. Bence bu çok daha sağlıklı ve hijyenik bir yöntem. 
Eğer büyük gözenekleriniz varsa ve yine de makyajdan önce küçülsün istiyorsanız bu bazı deneyebilirsiniz. Benim tavsiyem ilk önce seyahat boyunu satın alıp denemeniz yönünde.

Sizin Porefessional hakkındaki düşünceleriniz neler?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder