6 Eylül 2015 Pazar

W7 In The Mood Paleti




Merhaba! İnternet siparişimden gelenleri anlatmaya devam ediyorum. Bu 3. ve son ürün. 

Bildiğim kadarıyla Urban Decay Naked Basics 1'e muadil olarak gösteriliyor. Benim elimde olmadığı için bir karşılaştırma yapamayacağım ama şunu söyleyebilirim ki renkler aynı. 

En baştaki beyaz hariç diğer 5 renk mat. Hepsi gayet iyi pigmentli. Sadece şu ortadaki grimsi renkte bir pigment sorunu yaşadım, onun dışındakiler tek seferde çok güzel renk verdi. Bence günlük kullanım için de gece makyajı için de oldukça kullanışlı bir palet. Uygulaması da dağıtması da çok kolay. Fazla tozutma yapmıyor. Renkler birbirine çok yakın olduğu için ben tek fırçayla bile makyajımı tamamlayabiliyorum.


İlk renk açık beyaz ve içinde ışıltılar/simler var.
İkinci renk baz rengi olarak kullanılabilecek yumuşak sarımsı bir krem rengi. WetnWild Brulee'ye benziyor.
Üçüncü renk bir öncekinin pembemsi hali. Ben baz olarak bu rengi kullanıyorum.
Dördüncü renk kahverengiye kaçan kirli bir gri renk. Geçiş rengi olarak kullanılabilir.
Beşinci renk çok güzel bir kahve. Ne açık ne koyu. Tam kıvamında.
Son renk ise siyah. Eyeliner için bile kullanılabilir. Oldukça pigmentli.

Genel olarak beğendiğim bir palet oldu. 6 veya 7 Pound olması lazım. Ben xtras.co.uk'den aldım, başka nerede daha uygun fiyatlı satılıyor bilmiyorum.

Bu paleti denediniz mi? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder