2 Eylül 2015 Çarşamba

Pastel Magic Touch Coverstick&Highlighter



Günaydın! Sonunda hava soğumaya başladı ve biraz da olsa full makyaj yapma isteğim geri geldi. Özellikle bunaltıcı derecede sıcak olmayan havalarda makyaj yaparken en sevdiğim adım corrector ve kapatıcı uygulama adımı. 


Yeni Rossmann açılışında almıştım bu ürünü yaklaşık 4 ay önce. Başta nasıl kullanacağımı bilmiyordum, cildime göre çok aydınlık kalıyordu, sonra yaz geldi ve sadece Revlon kapatıcımla koca mevsimi geçirdim. 
Son zamanlarda ise gözaltlarım normalden kuru bir hale geldi ve mutlaka nemlendirici kullanmamı gerektirdi. Bolca nemlendirici uyguladıktan sonra kapatıcımı alcakken elim Pastel'in bu corrector'ına gitti ve bayadır kullanmadığım için çekine çekine de olsa denedim. Kullandıktan sonra anladım ki bu ürünü kullanmadan önce altına yoğun nemlendirici sürüldüğünde ürün mucizevi bir şekilde işe yarıyor. 
Parmağınızla ısıtıp tampon hareketlerle pıt pıt yedirmeniz yetiyor, fırçaya ihtiyaç bile yok.
*Ufak bir not: Yüzük parmağınızı kullanırsanız daha doğal görünür çünkü en hafif parmağımız o :)

Bende şimdiye kadar çizgilere dolma, uçma ya da topaklanma gibi sorunlara yol açmadı. Bazen üzerine kapatıcı uygulamama bile gerek kalmıyor, pudrayla sabitleyip geçiyorum.

Bende 2 numaralı rengi bulunuyor. Son zamanlardaki favorilerimden. Fiyatı 18 lira civarındaydı. Yakında gelecek olan bayram indiriminden almanızı öneririm.

Siz bu ürünü denediniz mi? Beğenmediğiniz yönleri oldu mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder