9 Eylül 2015 Çarşamba

Rimmel Match Perfection Mat Fondöten| Mavi Kapaklı

Günaydın! Yazın sıcaklarında full yüz makyajı yapamıyorduk. Dolayısıyla yeni ürün denemek de zordu. Son zamanlarda çok severek kullandığım bu fondöteni yaz başında almıştım fakat bronzlaşınca kullanamamıştım. Şimdi tenim biraz normale dönmeye başladı ve yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. 



Takip ediyorsanız karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğunu biliyorsunuzdur. Hal böyle olunca tüm cilt kozmetik ürünlerim matlaştırma vaadinde bulunan ürünler. 
Rimmel'ın bu serisinin kırmızı ve beyaz kapaklı olanları daha ıslak, glowy diye tabir edilen bir bitiş sağlarken bu mavi kapaklı seri, diğer ikisine göre, daha mat bitişli. 
Tam olarak mat diye tanımlamak diğer fondötenlere haksızlık olur diye düşünüyorum. Evet, mat, ama nasıl? Cildinizi ölü gibi göstermeden, fazla yağın yarattığı o ışıltıyı engelleyip yüzünüzü canlı gösteren bi yapıda. Hafif ıslak bir görüntü yaratıyor ama yüzünüz asla kirli gözükmüyor.

 

Pompalı olması fazla ürün kaybını engelliyor. Ben tek pompa ile tüm yüzüme fondöteni uygulayabiliyorum. Uygularken kullandığım fırçam da Real Techniques'in Expert Face fırçası. 
Çok az bir kapatıcılığı var ama cilt tonunu eşitlemede oldukça başarılı. Adeta bir bb krem görevinde. Yüzde kalma süresi ise değişebiliyor. Zaten kapatıcılığı az olduğu için uçup uçmadığını anlamak biraz zor açıkçası. Yine de pudrayla sabitlediğimde 5-6 saat kadar matlığını koruyor.

Bu ürünü Watson's mağazalarında 20-22₺ civarında bir fiyata bulabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder