4 Eylül 2015 Cuma

e.l.f Mat Pudra Far | Baked Berry



Günaydın! Yaklaşık 2 hafta önce internetten aldığım ürünlerimin kargosu gelmişti. İçinde Jordana rujlarım (yazısı burda), bu minik e.l.f toz far ve W7 far paleti vardı. Bugün sizlere, başlıktan da anlaşılacağı üzre, e.l.f toz farı anlatacağım.




Kutudan içinden bu fırçayla birlikte çıktı. Kullanılmayacak kadar kötü olmadığı ve toz farı uygularken rahat olduğu için atmadım. 
Toz yapıda bir farı ilk kez kullandım ve markadan dolayı mı yoksa hepsi mi böyle bilmiyorum ama uygulaması oldukça kolay. Toz olmasına rağmen şaşırtıcı bir şekilde uygulama yaparken havada uçuşmadı. 
Hafifçe uygulandığında çok güzel bir hava katıyor. Özellikle sonbahara çok uygun olduğunu düşündüğüm bu renk tek de uygulansa buğulu göz makyajında da kullanılsa yeşil-mavi-ela gözlere çok yakışıyor bence. 





Rengin adı Baked Berry. Çok hoş mürdüm-mor-kahve karışı bir ton. 4-5 kalın kat uygulamadığınız sürece dayak yemiş gibi mor durmuyor, ama yine de dikkatli olmakta fayda var tabii. 

Ben bu ürünü 2.50$'a beautyjoint.com'dan almıştım. Kargo bedavaydı ve 11 günde elime ulaştı.


Siz elf'ten far denediniz mi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder